Monday 16 July 2012

baju baru Mohsin


hahahaha ni baru baru mohsin..aku beli 3 pasang sebab ada offer..tapi yang aku risau, ada ka anak aku nak pakai sebab dia sekarang nih suka pilih baju sendiri.nak yang ada gambar kapal terbang, bola..kalu gambar bear tu, hmmm jangan harap le dia nak pakai..aku paling rimas kalu nak bagi dia pakai baju le..amik tak kena, amik tak kena..baju yang aku beli ni ada gambar bola, racer, gitar..kot2 la dia minat nak pakai..udahnya, dia ulang pakai baju yang sama ja la..dah yang lain tak nak pakai.. pandai plak tu, kabor ke mak ain dia, nanti mama beli baju banyak2..beli pun tak nak pakai watper..ala 2 3 pasang baju tidur yang dia tak nak pakai dah..sebabnya ada gambar penguin, bear..aku rasa comey baju tu, tapi anak aku tak suka..bagi kat orang kang haaa...baru tau..pakai baru je 2 3 kali..
tapi, kemarin, aku riki2 kat internet, ada jumpa baju kanak2 yang cantik..nanti nak try beli online plak..sekarangkan zaman orang mem beli secara dalam talian..so far, aku tak dak la masalah..beli pun yang murah2 jer..kalu riban2 tak brani gak aku..takut tertipu..ala, korangkan baca paper, bayar untuk ipad, dapatnyer lesung batu..tak ke haru...jadi, kita kena berhati2...kalu yang mahai2 tu, baik neli kat kedai jer..kalu tak puas hati senang nak serangkan???heheheh

No comments: