Monday 23 July 2012

Jom Soping Di Bazar Ramadhan

klik sini jom....baju raya 

hari ni berapa hari dah puasa???haaa dah 4 hari dahkan???berapa dah habis beli untuk berbuka???alahai..nak buat camna la, dalam bulan posa nih, kuih yang jarang jumpa, lauk yang kita nak rasa, semua ada kat bazar Ramadhan..apa yang perlu??pitis je la..siap la duit banyak-banyak..aku? setiap hari akan ke Bazar Ramadhan di Kulim yang tepi tasik tu..yang aku tak pernah mis dari dulu, popia basah Maksu Yah..sedappppp..aku pernah beli kat tempat lain, tak bleh celen popia nih...yang goreng pun ada gak dia jual, tapi yang basah ni lagi dapat sambutan..kalu lambat, jenuh le menunggu..kelmarin aku dah kena..lama tunggu, tension aku..tapi dah nak makan punya pasal, beli gak la..


lagi satu air buahkan??macam2 apa..fav laki aku dan aku jugak le, air buah amra campur asam ko..kalu bahasa bakunya, buah kedondong campur dengan asam boi..marvellous..sedap..sejukkkk jer....belum dikira aroma ayam percik, nasi kandar penang, bihun sup..haihhh dah namanya bazar Ramadhan dan posa pun setahun sekali...macam2 ada..cam iklan astro la jugakkk..

anw..selamat berpuasa semua...