Tuesday 31 July 2012

Dah Sampaiiiii TanameraKuuuu

dah beli baju raya blum??klik sini

pernah dengar produk ni?? untuk orang bersalin..yang tak bersalin tak leh pakai...aku sebenarnya pun tak pernah dengar nama ni..tapi sejak terjebak dengan dunia blog ni, sejak selalu masuk blog akak merah nih aku terbaca le entri pasal Tanamera nih..Anak Chef Wan pun pakai produk nih.


so,dapat je gaji bulan nih, aku pun terus le transfer duit masuk dalam akaun company tu, bagi detail suma, tunggu le depa pos mai barang kat aku. kalu nak tgk web depa klik sini jer .nak g beli kat sana, jauh tu..lagipun servis penghantaran percuma.apa nak susah..klik sana klik sini selsesai le urusan..amik masa 2 3 hari gak la, barang nak sampai..jenuh aku menunggu..tak sabar nak tengok barangnya..nak pakai lagi 2 bulan jer lagi..sabor sabor...


kat dalam kotak yang sampai tu, ada le skali dengan buku panduan camna nak guna produk tu.ada omputih, ada bahasa Melayu..pilih le bahasa yang ko nak..baunya??ala barang untuk orang bersalin, confirm le bau cam herba2 gitu..


ni le barangnya..ada 11 item dalam tu..sempena bulan yang mulis ni, depa bagi satu minyak kelapa dara percuma..tidak dapat satu je, ni tambah lagi satu..jenuh le nak memakainya..but dun wori, minyak tu digunakan sebelum bersalin..cam sekarang ni aku dah guna untuk sapu kat perut supaya tak berapa merekah perut tuh..arahan penggunaan clear..kalu tak clear, pusing arial..heheh cam nak tengok tv plak..maksud aku, bleh le tanya depa balik..tapi rasanya dah cukup clear dah arahan penggunaannya...
jadi,jadi, tunggu lagi 2 bulan, aku akan cita tentang produk ni sepenuhnya..sebab aku dh beli, jadi aku kena la pakai..tidak membazir jer...opss lupa, barut pun diberi sekali..lagi le senang tak yah g cari plak..mudahkan???



2 comments:

shameel Iskandar said...

Sekarang ni pembelian secara online lebih menjimatkan masa dan tenaga.


P/S:Moga Allah permudahkan Sarah bersalin nanti.

Nur Syahirah Hainan said...

SEt ape nie....cmne nk gune..uurrm...xpenah tgok pon...ApepON...Thanks sbb sudi singgah teratak saye..;)