Tuesday 31 July 2012

HaRi YaNg MaLaS

hari ini, saya sungguh malas nak update entri..ada 2 3 topik nak cita tapi dah disebabkan malas yang berganda, jadinya, ku turutkan malas ku itu..habih, camno nak jadi blogger hebat??chewah perasan..sebab aku amat malas hari ini:
* masuk opis lambat sebab pergi klinik untuk chek perut dulu...punyalah lambat nak sampai turn..adoiiii penat oo tunggu.padahal aku dapat no. 4 jer..
* aku kena cucuk kancing gigi.actually dah lewat dah..patut kena cucuk lagi awai..yang aku pelik, napa misi/nurse tak perasan aku tak cucuk lagi sebab appoinment tak pernah ponteng...
* hb aku turun lagi..makan ubat farmasi pun turun gak..habis camno??apa den nak buat???any ideas plssss. disebabkan hb turun kena amik darah kat lengan plak nanti, pastu kena check najis takut ada cacing..patut le den rasa pening ja sebelum nih..rendah betoi hb den..
* aku masuk opis pukul 11..nak kerja pun malas..
* petangnya aku kena pergi klinik skali lagi sebab nak scan perut...pagi tadi nak buat pesakit yang menunggu ramai..kena datang balik petang..nasib le pejabat dengan klinik dekat..
 itu je la alasan kenapa saya rasa malas hari ini...tapi takpe, esok saya ada banyak story mori nak cita..petang ni aku ada jamuan buka posa kat opis..sponsor by someone..thx..moga murah rezki..

1 comment:

Nick Nashram said...

hahah,,satu lagi sebab xde idea nak tulis pe..blogwalking je la komen2 blog orang.