Sunday 22 July 2012

Nyum Nyum Pizza Hut


time rehat hari tu, aku tak tahu nak makan apa..pikir punya pikir, pi je lah Pizza Hut..kebetulan plak restoran tu dekat dengan kedai Avon..mak ain pesan suruh beli lipstik..molek la tuh..alang2 dah pergi sana, lunch pun kat Pizza la..masa aku kerja bank dulu, slalu aku makan pizza nih..kan ada set untuk lunch..murah le skit dari yang biasa..masa tu rega baru rm 7.90..ada spageti, mushroom sup, air dan garlic bread..ikut ler, kalu nak pizza pun ada..rega sama..sekarang dah lain..lunch set ada 3 jenis..yang paling murah pun rm 8.90, rm 12.90 dan rm 18.90..tak macam dulu dah...masa aku kerja bank pun dah 5 tahun berlalu..patut le rega berubah kan???

untuk tengah hari hari tu, ni le menu nyer..ais lemon tea + mushroom sup


ni mainnyer..spageti bolognaise..tapi beza dari dulu, kuantitinya banyak sikit..dulu pinggan kecik jer...air pun gelas pendek, sekarang dah tinggi..ok la, ikut rega yang dah berubah...sehari sebelum tu pun aku makan piza gak, tapi dengan bos aku..segan le nak amik gambar..kang dia ingat pebenda la minah ni, makan piza pun amik gambar..ni aku g sorang2, ok ler..aku dah biasa makan sorang2 time rehat..ada setengah orang malu nak makan sorang2..aku belasah jer..apa nak heran, bukan aku kacau orang..biasa makan sorang2 lebih cepat habis..contohnya, aku makan set ni dalam masa 15 minit dah selesai..sempat g masuk opis before 2 ptg..lega..kang masuk lambat kena marah dengan bos plak...

p/s: ni cita dua hari sebelum posa..

1 comment:

TS said...

dapnye spagethi.. :p