Tuesday 31 July 2012

Kupon Domino Pizza...Jom Try...


 hahahaha, kelmarin berlaku satu insiden yang memalukan diriku..critanya, kawan sepejabat aku tunjuk kat aku kupon Domino Piza..aku tengok je kupon tu, aku cakap le, saya dah pi makan dah piza ni..tak sedapla..awat depa kata sedap??saya baru ja pi..dengan selambanya aku berkata..sambil berjalan ke bilik memba pejabat aku tuh..masuk je  dalam bilik memba tu, aku nampak ada 2 orang staff  Domino Piza tengah duduk comey je dalam bilik tu..kuang kuang kuang..kena dah aku..dia dengaq la apa yang aku cakap tadi..aku kutuk piza depa tak sedap..tak sempat aku buka mulut lagi, dia dah explain , akak silap pilih menu sebab tu tak sedap..akak kena pilih yang ni, partner dengan yang ni. yang ni pilih dengan yang ni, yang tu pilih dengan yang tu..haaa amik ko, dia tolong padankan untuk aku...aku pun ngangguk je la..ye ye ye..malu pun ada..


ha, ni la kuponnyer....isi nama, no tepon, isi, dan alamat, tempek cop jabatan dah siap..bayar le rm 20.00 untuk nak dapatkan kupon tu...dah bayar, u oll entitled le untuk dapat 1 piza saiz regular free..aku nak g amik le nanti...banyak jugak la potongan yang depa bagi kalu beli kupon bundle camni...


kelebihan beli kupon camni ialah: anda tidak perlu membayar govt tax, service charge, kalu suruh hantar mai rumah pun tak kena bayar caj penghantaran..bayar apa yang tertulis di kupon jer..dengan syarat, jangan le nak tambah cheese ke, xtra topping ke..amik je yang dalam kupon..nak tambah, bayar le sikit..kenapa aku amik kupon nih? sebab aku nak try le semua yang ada kalu boleh.mungkin padanan aku yang silap masa tu, jadi tak sedap..tak pe, aku try lagi..Domino ni pun dekat je dengan rumah aku, ada la dalam 3 km..sure dia boleh tolong hantar punya..lagipun aku memang minat nak order dari rumah nih...malas nak kuar rumah.
kan sekarang nih senang..semuanya di hujung jari...

No comments: