Tuesday 17 July 2012

First Time Makan Domino Pizza


Jumaat minggu lepas, aku dengan hubby pergi le Seberang Jaya. Matlamatnya nak pergi Maxis Centre sebab nak g tanya napa mms kat laki aku tak bleh buka..masalah hset ke masalah line..pergi carefour depa suruh p maxis center..kami pun pergi le..leceh le beli hset mahai mms tak de dak..sampai kat maxis, cerita punya cerita, depa suggestkan pakai data bank..yang internet 24 jam tu..caj rm 20 kot sebulan..20 atau 18 rm sebulan.kapasiti sampai 100 mb..ok lah, laki aku sign up le benda yang dia promote tu..lepas siap je, kami nak pergi makan..saja je aku ajak laki aku try domino pizza..sebab aku memang dah lama nak try..memba kata sedap compared to pizza hut...aku pun masuk g order..masa kat kaunter tu, depa amik nama, no telefon aku..ishhh ni nak tanya servis depa elok ke tak kot..aku bagi je la..aku tak pernah makan domino ni..aku order yang set untuk 2 orang je la..rega aku tgk rm 27.00 plus berapa sen ntah..dok le aku kat meja tu..ada la dalam 10 minit jer..pastu depa pangge nama aku..la, kena amik sendiri rupanya..depa tak hantar ke meja...takpe, aku g amik..talam pun tak bagi..aku dapat 2 kotak makanan cam dalam gambar tu, 2 tin air minuman, dua pinggan polisterin dan 2 cawan polisterin..angkat la aku pergi meja yang laki aku tunggu tu..ish ish..cam ni ke servis depa..

ni le pizzanya...nipis sikit..depa tak ada sos kot sebab depa bagi serbuk cabai jer..
ni garlic bread..cicah le dengan sos tu..aku rasa cam lada hitam punya sos..

compared to Pizza Hut..

depa mai hantar kat mejaada mushroom supair minuman dalam gelasada salad
aku rasa choices pun banyak in term of piza, side dishes dsd


tapi, aku tak tahu la kat tempat lain camna..kan aku kata, aku tak pernah try makan domino piza..ni ler yang first, tapi mungkin boleh pi lagi skali..kalau berkesempatan dan rajin ler..for my hubby, dia pilih pizza hut..but why my friend said she like domino??? i wonder???

No comments: