Sunday, 22 July 2012

Penatnya Minda Ku

adoiiii rasa penat betul le nak ngatur jadual bertugas untuk mingguan punya nih..penat betul..rasa cam dah ok, bila check alamak, ada yang kena sampai berkali2 compared dengan yang lain..kena ekjas..kang tak adil plak..nanti depa mesti komplain..napa saya kena banyak kali, yang lain tak banyak macam saya???ha, apa ko nak jawab??kena plak yang satu minggu nama 2 kali naik, sian plak, nak ekjas bagi satu minggu satu kali dah ler..ish pening nih..camni la gamaknya, orang yang kena atur jadual peksa, jadual jaga lalulintas ke, jadual nak pilihanraya ke kan???aku nih, baru jadual dalam pejabat dah rasa penatnyer..hehehe sabar sabar...

1 comment:

Haslina Harun said...

kalau penat ..relaxlah bila balik rumah..
nanti kalau gi pp hujung insyallah lehlah aa singgah kat mee udang sg dua ni