Wednesday 12 March 2014

Anak - Anak

hehehe
ain anak aku yang no.2 tu
garang betul la
kesian aku tengok abang dia
mohsin selalu kena pap dengan ain
nasib le si abang tu agak penyabar
tapi kadang-kadang di buatnya jugak ain tu
silap sikit jer cepat tangan ain sampai
aku, abah dia, mak tok dia
semua pernah kena pap
dengan si kecil ain
baru 1 tahun 5 bulan
ish camna la dia besar nanti
hehehhe
si abang manja sikit
kadang-kadang tak terlayan
tambah sekarang dah paaaaaandai sangat cakap
ada ja soalan dia nak tanya
kadang-kadang tak tau nak jawap
contohnya:kenapa depa buang tisu dalam tandas
takkan aku nak jawab orang tu pengotor
aisehhh depan orang dia tanya
makan pun dah pandai memilih
nak tu tak nak nih
dah pandai request
nak makan kek
nak makan bihun
aku suka gak bila dia request
sebab tau dia ada citarasa
hmmm... yang sulung dah tadika
yang kecil coming soon
seronoknya bila anak dah sekolah
suka sangat bila check buku anak
bila dengar anak membaca
bila tengok anak tidur
rasa depa tiduq nyenyak sangat
tak dak masalah 
takdak apa nak fikir
moga anak2 mama akan bahagia 
dan berjaya hidup mereka di dunia 
dan di akhirat
InsyaAllah

No comments: