Sunday 23 March 2014

Main Kutu

pernah main kut?sebelah utara pangge main kut..tapi yang betulnya main kutu.ada banyak jenis main kut ni.ada pinggan mangkuk, ada kain batik, ada langsir..aku pernah main kut langsir.masa aku mula-mula kawin dulu.ni sebab biras aku punya kerja aku pun terjebaj main kut gak.main kut duit, masa aku kerja bank.dapat duit tu aku blei mesin basuh bagi kat mak aku.nampak gak la mana perginya duit tu kan?
tahun ni, aku main kut barang kemas.so, sebulan kena la spend dalam rm150 untuk nak setel kut nih.setel bayar, dapat la barang tu.aku main dengan kedai emas yang aku selalu pi melawat dulu time free free masa kerja bank dulu.geram betoi aku nengok barang kemas ni..main kut la.tapi tak lama, dalam 3 bulan jer.setel yang satu ni, nak main lagi la.nak amik untuk anak aku plak..
aiseyyy..tambah hutang lagi la aku.tapi takpa, nampak duit tu pi ke mana kan?kan?kan? setuju tak dengan aku?tak setuju pun tak per..aiman tak kisah..
caucincauuuuu

pstttt..laki aku tak tau aku main kut ni..heee

No comments: