Wednesday 19 March 2014

Seronok Dapat Hadiah..hohoho

bulan mac dan april adalah bulan yang sibuk bagi kami.sebabbbbb..kami dapat banyak jemputan untuk pi bagi ceramah dekat pelajar2 sekolah.tak kira menengah ka rendah.boleh kata tiap2 hari kena kuaq pi sekolah.aku dah pi 3 4 buah sekolah dah.kelmarin 19.3.2014, aku pi bagi ceramah kat sekolah rendah aku dulu. cikgu yang mengajar aku dah takdak dah.yang ada di situ bekas anak murid yang jadi cikgu dan mengajar di situ.ha...aku, bekas pelajar sekolah tu yang mai balik sekolah tu untuk bagi ceramah dekat pelajar2 situ..aku suka sebab tu sekolah aku dan aku kembali sebagai penceramah.auwwww best..
lagi satu yang best bila pi ceramah, dapat cenderahati.tak kisah la sebakul buah2an ka,tuala yang ada cop logo sekolah ka,apa2 ja la..best la rasa.dulu-dulu bila pi ceramah sekolah akan bagi duit tapi la ni depa dah tak bagi dah..bajet takdak kot..kan sekarang semua kena potong.langkah-langkah penjimatan kerajaan..
cenderahati ada ka takdak bukan persoalan, yang penting ilmu yang disampaikan..kan kan kan...dan yang penting ikhlas...

No comments: