Sunday 15 January 2012

Aku Mengimpikannya

hahaha apa la tajuknyer..cam orang tingin menda la...actually, aku impikan blog aku yang naif ni, ada ramai followers, ada income cam blogger2 hebat tuh..tapi apa den nak buat,belum rezki den..ada sapo2 bleh bagi idea tak??share le dengan den..
aku ni bukan tak minat nak menaip, tapi tu ler, time kat umah memang tak dak masa nak buka lappy..time cuti pun sama..time kerja bleh le aku curi2 tulis..actually aku suka bila crita ada skali dengan gambar, tapi aku takdak kamera, harapkan camera hset jer..azamnyer, tahun ni nak beli camera la..baru bestkan...ada cita, ada gambar..bab amik2 gambar ni, aku tak minat, tapi setelah terjebak dengan dunia blogging rasanya kena ada jugak ek....takpa2..kita slow slow buat..
apala aku merepek di waktu rehat nih..caucincau....

No comments: