Monday 2 January 2012

Bodek la Bodek

hehehe korang taukan apa itu bodek??? so aku tak yah cita..budaya bodek membodek ni biasanya terjadi apabila seseorang tu nakkan sesuatu..macam anak bodek bapa, isteri bodek suami..camtu la..tapi yang menjadi permasalahannya apabila budaya bodek ni terjadi di tempat kerja dan ianya cuba menjatuhkan orang lain..ha yang ni aku marah..gila..kalu ko nak nama, ko buat kerja elok2..make sure it perfect or half perfect becoz we know no body is perfect right??jangan ko nak nama ko pergi pijak kepala orang lain..ha, yang jadi bos plak, buka mata luas2,jangan le kelabu mata ye...penilaian diberi bukan sebab pandai bodek tapi sebab pandai buat kerja...bodek bodek ni masa aku praktikal dulu lagi aku dah nampak dah..yang pegawai bodek ketau pegawai, yang bawah sikit bodek pegawai, yang tak pandai bodek, pas ke tepi ler...tapai takpa..Allah maha mengetahui...

3 comments:

Anonymous said...

jangan buat kerja bodek nih...

teratai said...

sudah menjadi lumrah,orang memang suka membodek dan ada pula yg suka dibodek! Tapi saya paling x suka sikap org yg begini!Sikap hipokrit kerana ada 'udang disebalik batu'

cikpuanhady said...

kot ye pon nak membodek, jangan sampai menjatuhkan org lain kan..