Wednesday 4 January 2012

Aku Suka Dia...

ish ish ish apa tajuk la minah ni letakkan...cam tak kena jer..opssss baca dulu...crita sebenarnya, aku suka dengan sorang adik kat tempat aku tu..suka dengan planning hidup dia...umur muda sangat dah bleh run bisnes..insuran tu...aku dengar cita, klien dia dah ramai..masa dia umur 20 thn kot, dah ada lesen untuk juai insuran..mabeles lah dia ni..actually, dia ikut abah dia..abah dia ejen insuran yg berjaya gak la..ada agensi sendiri..tu la orang kata, mana tumpahnya kuah jika tak ke nasi...memang satu peluang yang baik kalu bukak di Baling ni sebab tak banyak yang buat..kalu bukak di sik lagi ok..bukannya ada pun kedai insuran sangat..dia ni cover life dengan vehicle..suma dia sebat..opis dia kecik jer, tapi takpe la, nak besar pun watpa, insuran ni bukan pakai ruang sangat pun..apa2 pun selamat berjaya pada encik ni..aku suka cara dia merancang hidupnya..muda2 dah bisnes..aku ni??ntah bile la nak buka kedai baby..tunggu nuffnag bagi duit ler...kehkehkeh

No comments: