Saturday 28 January 2012

Bila Dah Lama Bercuti

wahaha..aku rasa sapa-sapa pun ada sindrom nih, kalu dah lama bercuti, tak masuk kerja, bila dah kena masuk kerja, mula ler semangat nye hilang ntah ke mana..masa tu mood nya hilang..macam mana mau tarik balik itu mood kasi datang, baru le semangat itu ada...macam mana???
yang aku ni pun satu hal, laporan mingguan aku lupa nak buat masa cuti..patut ler masa cuti hari tu aku rasa macam rileks jer..padahal dulu2 kalu cuti,aku bawa balik repot untuk buat kat umah..kelmarin baru perasaan..ish ish ish.. nampak benor tak ingat kerja yer...
masuk hari ni, kena ler den cover balik apa yang tak terbuat, maklum le dah lewat, repot plak mingguan punyer, kalu bulanan lain le bleh le excuse sikit..
hmmmm ni pun aku curi masa sekejap..asik tengok repot jer pening pala den..
i stop kejap yer..nanti i sambung balik..kang kerja tak siap..

No comments: