Thursday 26 January 2012

Besday Aku

yuhuuuu meningkat satu lagi tahun umurku..sudah tua rupanya..hehehee..sudah lama aku hidup di muka bumi tuhan ni..doa aku, moga hidup aku akan dirahmati oleh Allah.dilimpahkan rezki dan rahmat pada aku..opssss sebelum tuhan nak limpahkan rahmatNya, aku kena jadi hambaNya yang baik dulu, iye dak..bab bab ibadah ni aku kena tingkatkan sikit, solat sudah semestinya, tambah yg sunat plak..puasa sunat, buat le benda2 baik..impian aku, semoga blog aku ini juga akan mendapat perhatian ramai..aku akan cuba isikan blog ini dengan ilmu yang akan memberi manfaat kepada pembaca..hmmm nak tambah anak le cadangnyer..mohsin pun dah nak masuk 2 tahun..lambat2 kang tua tak bleh plak ngandung..cita pasai ngandung nih, aku tingat pada kawan aku tu, sian dia, sebelum ngandung dia dah ada kencing manis, bila dah ngandung gini, kencing manis dia naik lagi teruk sampai kena suntik insulin..moga2 lepas bersalin nanti  penyakit dia turun balik...dari segi kerjaya, aku memang berangan nak cari kerja lain..aku nak kerja dengan lhdn..aku takde la reason sangat napa nak kerja situ, tapi aku rasa tiiiiiingin sangat..mungkin tahun nih, kena rajin skit isi borang kot..kot2 sangkut..hmmm umah yang aku beli tu dah ada penyewanyer, lega aku..idak le aku bayar loan saja tapi tak duduk..orang lain duduk pun tak per la..janji jaga elok2 kan...
lama betoi tak menulis..ni pun sebab anak aku tak bangun lagi, bleh le taip sepatah dua, kalu tak jangan harap ler...

No comments: