Tuesday 17 January 2012

Azwan Ali Ditangkap???

tengok brita semalam??terkejut gak aku bila cita azwan ali ditangkap kerana ugut bunuh dan bakar adiknya umi hafilda tu..aku ingat lagi, masa aku kecik2 dulu, kat umah aku takde lagi siaran tv3..yang ada tv1 dan tv2 jer..tv3 tu orang kampung pangge tv kaler..kalu nak tengok muzik muzik aku kena g umah jiran..masa tu pengacaranya azwan ali ler..dia kurus lagi masa tu, tapi sekarang dah sihat dah..berisi betoi azwan tu..masa tu aku cuuuukup minat dengan muzik2..tapi lama2 dah tak minat dah..cam dah hilang serinyer rancangan tu...bukan nak salahkan pengacara tapi mungkin rancangan tu dah terlalu lama kot..tak pun usia cam aku dah tak sesuai tengok menda2 gitu..seingat aku, baru 2 3 hari lepas aku tengok rancangan dato fadilah kamsah, azwan dengan sapa ntah sorang pompuan tu sebagai jemputan, topiknyer bab jodoh ler..hmmm entah ler, bergaduh adik bradik ni tak baik..bukan dengan adik bradik jer..dengan sapa2 pun tak elok..tapi apa puncanya kita tak tahu kan???berdoalah semoga depa ni berbaik baik..air kalu dicincang takkan putus...

No comments: